ממכור ל-PMO ועד רומנטיקה סוערת

YBOP

בקיצור, זה היה רק ​​לפני כמה חודשים שבו הייתי מכור כבד ל-PMO (מכור בלילה מאוחר ו/או מוקדם בבוקר). הרגשתי שאני הולך להיות "לנצח לבד" והייתי אומר דברים שקריים כמו "היא טובה מדי בשבילי. היא בת 10, ואני בת 2". עברתי דרך ארוכה מאז. …

זה ללא ספק הפוסט הכי משמח שהיה לי לכתוב כאן, ולא היה לי שום מושג שאכתוב אי פעם משהו כזה ... לפחות לא בקרוב. אני יודע שזה קריאה ממושכת, אבל אין לי ספק שהסיפור הזה (והסיפור האחורי בפוסט הישן שלי) יכול לעזור להרבה מכם!

הלכתי על Eurotrip לבד. יום אחד כשביקרתי באטרקציה תיירותית שם הבחנתי בגברת יפה מאוד. היא נראתה כאילו היא גם נוסעת לבדה. חשבתי "וואו, הלוואי שאוכל לפגוש אותה. אולי ... פשוט ... יכול להיות! "ידעתי מיד אם אני לפחות לא אומר" שלום ", בהחלט שום דבר טוב לא יקרה. מה שהתחיל כ"סלח לי, האם תוכל בבקשה לצלם אותי ... היית רוצה שאחזיר את החסד? "הפך במהרה לשיחה והצגנו את עצמנו. שנינו היינו לבד, כך ששנינו בסופו של דבר חקרנו את המקום יחד. התוודענו זה לזה ויצרנו קשר במהירות. אפילו התחלנו לקחת selfies יחד.

סיימנו עם המקום בסביבות ארוחת הצהריים.

שאלתי אותה אם היא רוצה לשתות איתי בירה. הלכנו ברחובות הצרים וחיפשנו מקום לאכול. הנהגים היו משוגעים בעיר הזו אז שלחתי את זרועי לפניה כדי לשמור עליה אם היא עומדת לחצות. אפילו תפסתי את ידה כמה פעמים. לא היה אכפת לה! עוד כמה רגעים כאלה, היא בסופו של דבר כרכה את זרועה סביב שלי ואחזה בחוזקה. הסתובבנו ככה בכל העיר. הנה טיפ חברים, זכרו תמיד להגן ולהוקיר את הנשים שלנו!

ארוחת צהריים / בירה הייתה מדהימה. התחברנו, ניהלנו שיחות מלב אל לב. זה היה נפלא. היא הייתה מתוקה גמורה! איבדנו את תחושת הזמן ונשארנו שם הרבה זמן. לאחר מכן, לקחנו רכבת למקום אחר. היא שיתפה איתי קצת מוזיקה בנגן ה-MP3 שלה. ירדנו מעצירה כששיר איטי הגיע. שמתי עליה את אחת האוזניות, ואחת עליי. תפסתי את ידה, משכתי אותה, ורקדנו לאט ממש שם באמצע תחנת הרכבת. סובבתי אותה, היא אהבה את זה. התנשקנו אחרי שהשיר הסתיים. אני לא יודע איך עשיתי את זה בהצלחה (מאז לגרום לה לרקוד איתי ועד לנשיקה), אבל הייתי בטוח ב-100% שהיא לא הולכת לדחות אותי. לפעמים צריך לקחת קפיצת אמונה. הגענו לפארק, שם נשארנו שעות. מעוד ריקוד, שכיבה/התגלגלות בדשא, והתרוצצויות רודפות אחד את השני. אמרתי לה כמה היא יפה. היא גם אמרה לי שהיא חושבת שאני יפה!!! ניסינו למצוא מקום ללכת לרקוד, אבל לא מצאנו. עם זאת, היה בחור שר בזמן שניגן בגיטרה אקוסטית בכיכר. זה היה מספיק טוב בשבילנו! לקחתי אותה בידיים שלי ממש שם ורקדנו במשך כל כך הרבה שירים. הלכנו לאכול ארוחת ערב. כמה חוליגנים צעקו עלינו, הציעו סמים וכאלה... פשוט התקרבתי אליה, החזקתי אותה חזק יותר והמשכתי ללכת. היא נדהמה מזה, קראה לי ג'נטלמן אמיתי, שלא כמו כל בחור שהיא פגשה אי פעם. אהבתי להגן עליה! בכנות, מצדי, הרגשתי מאוד בטוח גם כשהייתי איתה.

אכלנו ארוחת ערב ובסופו של דבר כיכבנו זה בזה הרבה.

ידענו שהלילה עומד להסתיים, והיא נאלצה לטוס מוקדם מאוד למחרת בבוקר. היא אמרה, בגלל המרחק, האם אנחנו יכולים להסכים שאנחנו לא יודעים מה יכול לקרות בטווח הארוך? היא אמרה שהיא רוצה להיות חברים. אני בדרך כלל שונא את המילים "אני רק רוצה להיות חברים", רק בגלל שנפגעתי מבחורות שאמרו את זה, והבנות האלה לא התבררו כחברות אמיתיות בכלל, אבל אני סוטה... לגבי הגברת האירופית, אני הבינה לגמרי את ההקשר שבו היא אמרה את זה. היא לא תגיע לארה"ב בקרוב, ואני לא יודע מתי אהיה באזור שלה בקרוב. זה לא יהיה הוגן לגרום לאף אחד מאיתנו לחכות לשני, בזמן שאנחנו עדיין מנסים להבין את החיים שלנו. החיים לא הוגנים, אבל לפחות היה לנו אחד הזכרונות הרומנטיים ביותר אי פעם. אני לנצח אוקיר את הרגע הזה. אני יודע שיש בינינו ידידות יפה! נהיה בקשר. בטח התחברנו בפייסבוק, וגם החלפנו כתובות בית. אני רוצה לשלוח לה גלויה כדי להודות לה על יום נפלא. אגב, דיברנו כמעט כל יום מאז שהגעתי הביתה!

אז הלכתי איתה חזרה למקום שלה. היא טסה מוקדם למחרת בבוקר, הייתה אוהבת לבלות איתה לפחות עוד יום. שמתי שיר סלואו בטלפון שלי וחלקנו ריקוד אחרון בכיכר. אחרי זה, פשוט לא יכולנו להשתחרר אחד מהשני. לא בדקתי, אבל אני בטוח שהיינו שם לפחות 20 דקות. רק בהינו אחד בעיני השני. היא אמרה שהיא אוהבת את העיניים שלי. גם אני אוהב את העיניים שלה. התנשקנו, התחבקנו חזק והבטנו אחד בשני במשך מה שהרגיש כמו נצח. היא הבטיחה לי "זה לא להתראות, רק נתראה מאוחר יותר." אולי נוכל להיפגש איפשהו שוב בקיץ! אני יודע שהרעיון של בחור אמריקאי וגברת אירופאית יפה שמתאהבים בזמן כל כך קצר יכול להיות כמו אגדה, אבל במשך 12 השעות האלה, הצלחנו לזה לעבוד. זה לא אחד מאותם סיפורי "בנות אירופאיות הן קלות". זה לא כאילו הסתכסכתי עם זר מוחלט במועדון לילה תוך דקה אחת. באמת הכרנו, היה לנו לב אל לב. אני אומר לך, אני מעדיף להיכנס ללב של גברת מאשר למכנסיים שלה. נתתי לה גם את שלי. אגב, נתתי את ליבי בקלות רבה מדי לכל כך הרבה מהגברות הלא נכונות בעבר. מאז אני זהיר. אני לא רוצה ליפול חזק מדי, אבל אני נשבע שהגברת האירופית ואני יצרנו קשר לגיטימי ב-1 השעות האלה שהיו לנו.

----------

עשיתי את זה בלי קו איסוף מטופש/מלוכלך.

עשיתי את זה בלי לקרוא לה בשם משפיל. במשך זמן מה, חיפשתי ספרים על איך להכיר נשים; ומעולם לא קניתי או קראתי אף אחד. אני מחפש "אמני טנדר", רבים הוכחו כמזויפים, לא היה צריך את זה bs! הצלחתי להיות אני. אני לא מאמין (רק בגלל שזה הרגיש כאילו זה חלום), אבל אני ההוכחה שאני יכול להיות הג'נטלמן המושלם עבור הגברת הנכונה שתעריך את זה!

אין לי ספק שזה היה היתרון של NoFap. התחלתי את NoFap בנובמבר 2016, ובחודשים שלאחר מכן. כן, חזרתי הרבה פעמים, מעולם לא הגעתי לזה ביום 49. ה- 40 תמיד היה איכשהו הטווח המקולל שלי. היום הוא יום 47 של ניסיון #9, אך הדחפים נמוכים! כן, אני בטוח שזה נובע מיום מדהים מסוים שהיה לי.

היו הרבה יתרונות בולטים בכל זאת! הכי ראוי לציון, הצלחתי הרבה יותר טוב עם נשים. הקפדתי לדבר איתם יותר, לפגוש אותם וכו'. אני גם יכול להצחיק אותם, לא ידעתי עד עכשיו, אבל כן, אני יכול להיות בחור מצחיק! המוח שלי פשוט היה הרבה יותר ברור. אני עדיין לא מחשיב כ"לשפר" עם נשים, אלא לגלות את מלוא הפוטנציאל האמיתי עם נשים שהיה לי כל הזמן! פשוטו כמשמעו לפני כמה חודשים, אם הייתי רואה את הגברת האירופית, אני בטוח שהייתי חושב עליה מחשבות מלוכלכות, ואז חושב רע על עצמי כמו "למה לא הצלחתי למצוא מישהו כמוה?" במבט לאחור, אני לא מאמין שהייתה תקופה שבה אמרתי את המילים "אני לא מספיק טוב בשבילה. היא בת 10, ואני בת 2". אף אחד לעולם לא ישמע אותי אומר את המילים האלה שוב. עברתי דרך ארוכה מהשטויות האלה. כשאמרתי לגברת האירופית שהיא יפה, היא גם אמרה שאני יפה!!! הלב שלי נמס, במשך הזמן הארוך ביותר, האמנתי (בטעות) שלעולם לא תהיה לי השפעה כזו על גברת... אני משחרר את דעתי, כל יום, משתפר יותר ויותר. אני "מפתח כוחות על עם נשים"! גם כולכם יכולים! =]

הערה צדדית נוספת, אתגר NoFap הביא אותי להתאמן כמו מטורף.

שוחה, הרמתי הרבה. גם בימים ש"אין לי זמן ללכת לחדר כושר", הייתי עושה 100 שכיבות סמיכה, גם אם זה היה בחדר שלי. קיבלתי תוצאות מצוינות עם זה. תפסתי נשים מסתכלות עליי. הגברת באירופה... אההה היא הרגישה את זרועותיי בגדול!

כבר ציינתי שחזרתי שוב ושוב פעמים רבות, ועדיין יש לי עבודה. אני בהחלט אסיר תודה על לחצן הפאניקה. חסכתי הרבה מהדברים המוטיבציוניים שזה הוביל אותי. הבולט ביותר היה הסרטון הזה. הייתי אומר שזה אפילו שיחק במוטיבציה שלי במפגש עם נשים, ובסופו של דבר לומר "שלום" לגברת האירופית היפה. אני מופתע שהסרטון הזה אינו ויראלי יותר. יש כאן שיעור חיים חשוב.

"החיים נעים די מהר. אם אתה לא מפסיק להסתכל מסביב פעם, אתה יכול לפספס את זה. "

טיפים:
1) האמינו בעצמכם. אתה יותר ממה שהפכת
2) היה עצמך; זה הדבר הקל ביותר שאתה יכול לעשות. אני לא יכול להדגיש זאת מספיק, אבל זה לא קשור ל"שיפור "עם נשים ככל שזה נוגע לפתיחת הפוטנציאל האמיתי והמלאי שהיה לך עם נשים לאורך כל הדרך.
3) עשה את העבודה. להיות בטוח. אם אתה רוצה להגיד "שלום", עשה זאת. הדבר היחיד גרוע יותר מלהידחות הוא אם אתה לא עושה דבר, מה שיבטיח שלא יקרה דבר.